8 Item(s)

per page

Most Recent Customer Reviews

8 Item(s)

per page
Review Rate
Review posted on www.havahart.com
June 6, 2019
Doesn’t work By Don

I have pictures of the rabbit no more than 6 inches away from the station. This product is not a reliable repellent. The rabbits continue to burrow in the mulch around my trees.

Response From Havahart®
Kathryn : Consumer Relations Representative

We're sorry to hear that the rabbits were not dettered and would like to know more about your experience. Please contact our Consumer Relations Team at 1-855-7-ORGANIC (1-855-767-4264) for assistance, we're happy to help! These are covered by our 30-day guarantee and a 1-year replacement policy.

Review Rate
Review posted on www.havahart.com
October 1, 2018
TERRIBLE PRODUCT By Angie

TERRIBLE. I should have read the reviews before ordering. Most are one star and state it does not work. Shame on me. First, when I opened three of the five packages I ordered the containers were marked with "DEER REPELLENT" even though the packaging stated it was for rabbits. The other two packages contained repellents that were blank, so I assume they were correct. I used the remaining 2 packages and the product DOES NOT WORK ALL. The rabbits seems to like it and even congregate around them. Do not waste your time or money on this product. Very disappointing.

Response From Havahart®
Kathryn : Consumer Relations Representative

Hello Angie,

We are sorry to hear that you have not experienced the high level of success we typically see with this product and would like to know more. Please contact our Consumer Relations Team at 1-855-5-HAVAHART (1-855-542-8242) for assistance. We are happy to help!

Review Rate
Review posted on www.havahart.com
March 5, 2018
Terrible By Paula

It do not work at all a total waste of money

Response From Havahart®
Patty : Consumer Relations Representative

Hello Paula,

We are sorry to hear that the desired effects were not seen. This product is covered by a 30-day satisfaction guarantee and a one-year replacement warranty. Please contact our Consumer Relations Team at 1-855-5-HAVAHART (1-855-542-8242) for additional assistance.

Review Rate
Review posted on www.havahart.com
June 4, 2017
Do not trust this product By mjkoski

I would give this product zero stars. I placed these at the recommended intervals near my three new hollyhocks and the rabbits sat right next to your dispensers to eat them down to nubs. The same with my basil; gone overnight. I will dissuade anyone I know from using them, as well as the Lowes gardening center where I purchased your product. I should have read the online reviews first instead of your product summary.

Response From Havahart®
Patty : Consumer Relations Representative

Havahart® has a long history of producing high-quality and reliable products. We regret to hear that what was received did not meet these expectations.

This product works by reminding rabbits of predator activity and triggering the flight response.  It is covered by a 30 day return policy. Please contact our Consumer Relations Team at 1-855-5-HAVAHART (1-855-542-8242) for additional assistance.

Review Rate
Review posted on www.havahart.com
March 20, 2017
Based on my experience I wouldn't buy another item from Havahart By Donald

I bought two 3 packs based on what Havahart said it does. WELL FOLKS IT DOESN'T WORK. The rabbits are in my garden chewing off the branches of my Lilac bush and eating the greens from some of my other plants, and eating the grass which by the way my back yard if full of rabbit POOP.

Response From Havahart®
Susan : Consumer Relations Representative

Inside Critter Ridder®’s weatherproof casing is 100% dried blood. Dried blood is one of the best rabbit repellents because its scent, while odorless to humans, triggers a natural flight response in rabbits. When rabbits detect the scent of dried blood, they think that a predator is nearby.

We apologize that you did not see the desired results with this product.  All of our Havahart® products are covered by a 30 day return policy.  Please feel free to contact our Consumer Relations Team directly at 1-855-5-HAVAHART (1-855-542-8242) for additional assistance.

Review Rate
Review posted on www.havahart.com
November 13, 2016
Did not work By Brmprice

Placed 3 of these in an 18 sq ft pansy bed and the rabbits ate every pansy even those right next to bait stations.

Response From Havahart®
Lauren : Consumer Relations Representative

Thank you for taking the time to share this feedback. We apologize that the desired results were not seen when using this product. Havahart® is known for its long history of providing high-quality products. We regret that you received something not meeting this standard. Our products are backed by a 30 day return policy and covered under a one year warranty for replacement. Please feel free to contact our Consumer Relations Team at 1-855-5-HAVAHART (1-855-542-8242) for additional assistance.

Review Rate
Review posted on www.havahart.com
July 30, 2016
Great idea if only it worked. By Marilyn

I bought two three packs because we are overrun with rabbits this year. The rabbits graze on the grass right next to the stakes (and kill the grass).

Response From Havahart®
Patty : Consumer Relations Representative

Hello Marilyn,


Thank you for providing this feedback. We apologize for this experience. The dried blood in this product should trigger the flight mechanism in rabbits when it reminds them of the scent of dead or decaying animals.


Please contact our Consumer Relations Team at 1-855-5-HAVAHART (1-855-542-8242) for additional assistance.

Review Rate
Review posted on www.havahart.com
June 30, 2016
Attracts Rabbits! By Linda505

Planted Zinnias a month ago. Started seeing rabbits in the yard early in the mornings. Flowers were coming up great and then decided to buy this product just in case the rabbits turned their attention to my flowers. Big mistake! Within a week I noticed my flowers were thinning out. Tonight took a closer look and see that the rabbits have had a feast of my flowers. I don't think they will recover. I would have been better off leaving well enough alone. Last year I did not use any deterrent and the flowers were fantastic. This is a bad product!!! Jeez that makes me mad!

Response From Havahart®
Lauren : Consumer Relations Representative

Hello Linda,


Thank you for sharing this feedback. We apologize that the desired results were not seen when using this product. We would like to learn more about this unusual experience and take this opportunity to make things right.


Please feel free to contact our Consume Relations Team at 1-855-5-HAVAHART (1-855-542-8242) for additional assistance.

Write Your Own Review

You're reviewing: Critter Ridder® Weatherproof Rabbit Repelling Stations - 3 Pack

How do you rate this product? *

 
1
2
3
4
5
Review Rate
Cookies On This Site Ok This site uses cookies to improve your user experience. By using this site you agree to these cookies being set. To find out more see our cookies policy.